Nova Honda GT: Atraktivan model, ali dizajneri interijera su stvarno pretjerali s ekranima…

Uz puste ekrane, na upravljaču je barem nekoliko funkcijskih tipki

Nova Honda GT doima se poput svemirskog broda iz nekog SF filma, ali ono što izgled moćno na velikom ekranu mnogo je manje impresivno kada se s tim suočite u stvarnom životu. Dakle, ovaj automobil za kinesko tržište ima čak šest ekrana. Po jedan ekran za bočne retrovizore (vanjske kamere), ekran instrumentne ploče i multimedije, ekran ispod infotainmenta s dodatnim funkcijama te ekran za suvozača. Namjerno ustrajemo na ponavljanju riječi – ekran jer i interijer Honde djeluje kao jedno veliko ponavljanje iste tehnologije.

Uz puste ekrane, na upravljaču je barem nekoliko funkcijskih tipki. Što je točno Honda GT? To je novi model iz novostvorene Ye serije električnih vozila za Kinu, nakon prošlogodišnjih S7 i P7. S elegantnijom linijom krova nalik kupeu, donosi sportskiji oblik u ponudu, piše Motor1. Službene fotografije prikazuju dvije verzije, plava je Dongfeng Honda GT, a crvena je GAC Honda GT. Ove blizance će proizvoditi Hondini partneri u joint ventureu u Kini u Kini.

Ovi modeli nastali su na Honda e:N Architecture W platformi, koja podržava stražnji pogon i pogon na sve kotače. Modeli s jednim motorom proizvode 268 KS, dok verzije s dva motora ispuštaju 469 KS. Energija dolazi iz CATL-ove baterije od 89,8 kWh, nudeći domet do 650 kilometara s pogonom na stražnje kotače ili 620 kilometara s pogonom na sva četiri kotača. Mjereno je po kineskim standardima pa ovim brojkama ipak treba oduzeti pedesetak kilometara.

Kao i u slučaju S7 i P7, atraktivni dizajn GT-a se primjetno razlikuje od globalnih Hondinih modela. Samo, pretjerali su u Hondi s ekranima ili vjerojatno misle da će se Kinezima to svidjeti.