Zarada Volkswagen grupe nakon oporezivanja pala je za 40,6 posto na 2,18 milijardi eura u prvom tromjesečju 2025. u odnosu na isti period prošle godine. Pomlo nevjerojatno, prodaja je porasla za 1,4 posto na 2,13 milijuna primjeraka. No rastuća potražnja za električnim vozilima opterećuje profit tvrtke. Prodaja električnih vozila više se nego udvostručila u Europi u prvom tromjesečju 2025. (+113 posto) i skočila je za 51 posto u SAD-u. Svako deseto vozilo koje je VW grupa isporučila diljem svijeta do ožujka bilo je električno. Osim toga, zaostatak u narudžbama električnih automobila u zapadnoj Europi tijekom prva tri mjeseca porastao je za 64 posto. Električna vozila sada čine preko 20 posto svih narudžbi u zapadnoj Europi. Na cijelom kontinentu, VW je vodeći u električnom segmentu s udjelom od 26 posto. No ovaj pomak prema električnim vozilima s nižom maržom smanjio je operativnu maržu sa 6 posto na samo 3,7 posto. Najpularanija električna vozila grupe su redom: VW ID.4/ID.5, VW ID.3, Audi Q4 E-Tron/Q4 E-Tron Sportback, Škoda Enyaq/Enyaq Coupe, VW ID.7/ID.7 Tourer…
Arno Antlitz, financijski direktor i operativni direktor Volkswagen grupe, priznao je da snažni rezultati tvrtke u prodaji električnih automobila naglašava surovu stvarnost: električna vozila su i dalje znatno manje profitabilna od ekvivalentnih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Priznao je da proizvođač automobila mora naporno raditi na smanjenju troškova proizvodnje i povećanju marži na modelima s nultom emisijom.
– Ovaj tržišni uspjeh naših električnih automobila vrši pritisak na naš rezultat. Operativna marža od oko četiri posto jasno pokazuje da je pred nama još mnogo posla. S obzirom na trenutnu nestabilnu globalnu ekonomsku situaciju, još je važnije usredotočiti se na poluge koje su pod našom kontrolom. To znači nadopunjavanje naše sjajne ponude proizvoda konkurentnom bazom troškova, kako bismo mogli osigurati uspjeh i na brzo promjenjivim globalnim tržištima.