Citroën Ami ograničen je propisima na 45 km/h, a s 8 KS snage i ne može mnogo bolje. Sada su dvojica mehaničara iz britanskog DM Performancea odlučila od Amija napraviti nešto potpuno drukčije. Dečki su ugradili u ovo vozilo motor od 80 KS i 938 Nm okretnog momenta!
Originalni motorić zamijenjen je motorom iz električnog cross Stark Varg motocikla. Neki dijelovi morali su biti izrađeni po narudžbi, posebno diferencijal. Ovjes je dobio nove elemente, a ugrađene su i veće kočnice. I s ovim modifikacijama Ami je lakši od 500 kg, dugačak je 2,41 m i širok jedva 1,39 m. Tunirani Ami je opremljen 17-inčnim Porsche kotačima (u usporedbi s originalnim 14-inčnim) te je proširen trag kotača. Karoserija je prebojana u cijan boju.
Ova kombinacija jamči mnogo proklizavanja guma i oblake dima, ali kratko putovanje. Ugrađena 5,5 kWh baterija omogućuje autonomiju od 75 km sa serijski ugrađenim motorom, a s ovom nadogradnjom još i manje. Naravno, na cestu ne može. Dvojica prijatelja ne namjeravaju se tu zaustaviti. Planiraju ugraditi motor na stražnju osovinu kako bi vozilu dali dvostruko više snage i okretnog momenta, ali i pogon na sva četiri kotača.