Ovo je nova Toyota RAV4: Dva moćna plug-in hibrida i dva hibrida!

U hibridnoj specifikaciji, novi RAV4 ima dvije verzije. AWD-i sada isporučuje ukupnu snagu sustava od 191 KS, a FWD ima 183 KS

Toyota je predstavila novi RAV4, koji je službeno ušao u šestu generaciju. Od predstavljanja 1994. godine prodano je više 15 milijuna primjeraka ovog modela. Dizajnerski, novi model je evolucija prethodnika s prednjim svjetlima po uzoru na Prius te robusnim ukupnim izgledom. Također, i platforma je evolucije prethodne s novim softverom Arena, koji pokreće Toyotine najnovije sigurnosne tehnologije.

Novi RAV4 bit će dostupan u Europi isključivo kao plug-in hibrid ili hibrid. Kao plug-in hibrid, postiže 100 km samo na struju. Nova generacija plug-in hibridnog sustava ima bateriju s 30% većim kapacitetom (22,7 kWh), pružajući više snage, ubrzanja i učinkovitosti, a istovremeno dodaje i brža rješenja za punjenje.

S ugrađenim DC punjačem od 50 kW može baterija se puni od 10% do 80% za samo 30 minuta, ovisno o uvjetima. Punjenje kod kuće ili standardnim javnim punjačima također je brže zahvaljujući novom AC punjaču od 11 kW koji je dvostruko brži od prethodne verzije, a bateriju puni za tri sata.

Novi baterijski sklop kombinira se s poboljšanim prednjim motorom, koji sada isporučuje 150 kW, što je povećanje od 16 kW, kako bi se postiglo snažno ubrzanje. Snažniji plug-in hibird ima pogon na sve kotače (AWD-i) te ima 304 KS (od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi).

Novi plug-in hibridni RAV4 pametno koristi svoj električni domet uz pomoć geo-fencing tehnologije, koja automatski optimizira vožnju električnim vozilom kako bi bio spreman za sve što putovanje donese. Kombiniranjem podataka o cestama i prometu u stvarnom vremenu iz navigacije u oblaku s uvidima u vozačev stil vožnje, sustav se može automatski prebacivati ​​između hibridnog i električnog načina rada kako bi optimizirao domet. Drugi plug-in hibrid s 268 KS dolazi s prednjim pogonom.

Toyota izbjegava tradicionalni mjenjač za prijenos snage na kotače. Umjesto toga, ima dva električna motor-generatora spojena na planetarni zupčanik, koji se nalazi tamo gdje bi se inače nalazio tradicionalni mjenjač. Motor-generator 1 (MG1) je manji od dv mtorora i izravno je spojen na motor i sunčani zupčanik planetarnog zupčanika. Radi kao starter za motor, a u tandemu s motorom kao generator za punjenje baterije. Motor-generator 2 (MG2) je veći i spojen je na vijenac planetarnog zupčanika, koji je sam spojen na diferencijal. Većinu vremena, MG2 samostalno pokreće kotače, ali budući da su motor/MG1 spojeni na isti planetarni zupčanik, i on može pokretati kotače. Dakle, motor može raditi serijski ili paralelno s MG2, što ovom sustavu daje njegovu klasifikaciju serijsko-paralelnog.

U hibridnoj specifikaciji, novi RAV4 ima dvije verzije. AWD-i sada isporučuje ukupnu snagu sustava od 191 KS, a FWD ima 183 KS.

Kupci će moći izabrati GR Sport opremu s 20 mm širim gaznim slojem, sportskim amortizerima i automatskim podešavanjem ovjesa i servo upravljača za stabilniju vožnju.

U interijeru dominiraju dva velika ekrana, 12,3-inčna instrumentna ploča te 12,9-inčni ekran multimedije. Softver cijelog sustava je baziran na novoj platformi Arena, a Toyota obećava laganu navigaciju i korištenje.