Nissan vraća Micru kao mali električnio automobil i kao svojevrsni epigon Renaultu 5 . Prednji i stražnji dio su redizajnirani i prilagođeni Nissanovoj estetici, odnosno povjesnim Micrinim modelima. Bočni dio najviše otkriva bliskosti s Renaultom 5 i tu se oba vozila gotovo ne razlikuju.
Dok je Nissan izvana pokušao barem minimalno vizualno distancirati Micru od Renaulta 5, veza postaje jasna kada uđete unutra. Kabina je uglavnom prenesena iz Renaulta. Sve verzije imaju dvostruke 10,1-inčne ekrane postavljene na nadzornu ploču blago nagnutu prema vozaču. Ambijentalna rasvjeta u 48 boja je jedan od zanimljivijih dijelova opreme.
Kao i kod Renaulta, dva su izbora baterija, od 40 kWh i 52 kWh. S osnovnim paketom ide motor sa 122 KS. S većom baterijom dolazi i snažniji motor sa 148 KS. Okretni moment također varira, ovisno o verziji – 225 Nm ili 245 Nm.
Procjenjuje se da će Micra s jednim punjenjem baterije od 40 kWh prijeći 310 kilometara, a s paketom od 52 kWh 408 kilometara. Prva verzija ima masu od 1400 kilograma, a druga 1524 kg. Automobil malo kraći od četiri metra ima stražnji multilink ovjes.
Nissan će novu Micru lansirati u Europi do kraja ove godine, a proizvodit će se u Renaultovoj tvornici u Douaiju.