Xiaomi ima drugi model: YU7 je SUV s performansama supersportskog automobila!

Sve varijante rade na Xiaomijevoj 800V silicij-karbidnoj visokonaponskoj platformi

Na 15. obljetnicu Xiaomija, izvršni direktor Lei Jun predstavio je prvi električni SUV tvrtke YU7, te uz limuzinu SU7 drugi model marke. Kao što vidite, čini se da je Xiaomijev dizajner ljubitelj Ferrari Purosanguea, ali to ne potire činjenicu da je YU7 atraktivan automobil.

YU7 je veliki električni SUV dugačak je 4999 mm. Masa varira između 2140 kg i 2460 kg ovisno o konfiguraciji. Izbor kotača uključuje veličine od 19 i 20 inča.

Unutrašnjost je u presvučena kožom, s prednjim sjedalima od Nappa kože. Putnici na stražnjim sjedalima imaju na raspolaganju električno podesiva sjedala i 6,68-inčni zaslon osjetljiv na dodir za klimu, glazbu i navigaciju. Uz veliki ekran infotainmenta, YU7 ima digialnu instrumentnu ploču te head-up displej.

YU7 će se nuditi u tri konfiguracije:

YU7 RWD: Jedan stražnji motor od 235 kW, 528 Nm, 0–100 km/h za 5,88 sekundi, maksimalna brzina 240 km/h.
YU7 Pro AWD: Dva motora s kombiniranom snagom od 365 kW, 690 Nm, 0–100 km/h za 4,27 sekundi, maksimalna brzina 240 km/h.
YU7 Max AWD: Dva motora s 508 kW i 866 Nm, 0–100 km/h za 3,23 sekunde, maksimalna brzina 253 km/h.

Sve varijante rade na Xiaomijevoj 800V silicij-karbidnoj visokonaponskoj platformi i koriste V6s Plus motore te mogu povećati domet do 620 km u 15 minuta.

Konfiguracije baterija i procjene dometa:

RWD: LFP baterija od 96,3 kWh, domet od 835 km
Pro AWD: LFP baterija od 96,3 kWh, domet od 770 km
Max AWD: NCM baterija od 101,7 kWh, domet od 760 km

Uzimte u obozir da je navedni domet po kineskim CLTC mjerenjima i da ovim brojkama treba oduzeti do 100 km. Baterijski paket ima ojačanu školjku otpornu na metke. Zasad nema informacija o cijeni, jedino je sigurno da će početna verizija u Kini biti skuplja od 40.000 eura.