U prvom tromjesečju 2025. Tesla je zabilježio pad prodaje od 40% u odnosu na prethodnu godinu, a zasad nema informacija da bi se situacija mogla popraviti. Flote službenih vozila jedan su od uzroka velikog pada.
U Europi službena vozila predstavljaju važan dio automobilskog tržišta. Za proizvođače gubitak ovog segmenta predstavlja značajan pad prihoda. Nekoliko velikih tvrtki odlučilo se riješiti Teslinih vozila. Rossmann, jedan od najvećih ljekarničkih lanaca u Europi, prošle je godine prodao sve službene Tesle, a isto je učinila i danska građevinska tvrtka Tscherning. To je samo dio kompanija koji je rasprodao svoje Tesle, a novih kupaca sve je manje.
Imidž marke važan je tvrtkama koje kupuju službena vozila jer, na neki način, održava i njihove vrijednosti, a otkako je izvršni direktor Tesle Elon Musk postao dijelom administracije američkog predsjednika Donalda Trumpa – postao je još kontroverzniji.