Ralf Brandstätter, direktor Volkswagena u Kini objasnio je da kupci u Europi preferiraju taktilne kontrole, trajnost i kvalitetu vozila te dinamiku vožnje. U Kini je drugačija priča, gdje kupci daju prednost vozilima s umjetnom inteligencijom, povezanim vozilima, s besprijekornim glasovnim upravljanjem i pametnim kokpitima. Premda je Brandstätter uspoređivao kupce električnih vozila u Europi i Kini, jedno je konstanta – veliki ekrani zamijenili su tipke i kotačiće s pomoću kojih upravljate funkcijama vozila. No Volkswagen sad najavljuje povratak funkcijskih tipki za osnovne funkcije, poput klima-uređaja.
Prosječni kupci automobila u Europi imaju 56 godina, a u Kini su kupci mnogo mlađi i tu je velika razlika i u odnosu prema tehnologiji. Naime, kupci električnih vozila u Kini imaju oko 35 godina u prosjeku.
– Kina predvodi globalnu transformaciju u e-mobilnosti, posebno u kemiji baterija, integraciji sklopova sustava aktivne sigurnost i urbanoj infrastrukturi za električna vozila. Ujedinjeni tehnološki ekosustav kineskog tržišta ne može se usporediti ni s jednim drugim. No ono što funkcionira u gradu poput Šangaja, gdje prosječne brzine iznose ispod 30 km/h, ne mora se automatski prenijeti na njemačku autocestu, gdje npr. sustavi potpomognute vožnje također moraju raditi pri maksimalnim brzinama. To je ujedno i jedan od razloga zašto mnogi kineski proizvođači originalne opreme ne nude neke od svojih tehnologija u Europi – objasnio je Ralf Brandstätter u tekstu koji je objavio na Linkedinu.