Premda Toyota i BMW aktivno pokušavaju pronaći mjesto na tržištu za vozila s vodikom kao pogonskim gorivom, čini se da se prostor za tu alternativu smanjuje. Konzultantska tvrtka SNE Research javlja da je globalna prodaja vozila na vodik pala za 11,2 posto u prvom tromjesečju 2025. u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Još porazniji je podatak da je prodano samo 2119 vozila na vodikov pogon. U Europi je, na primjer, prodano samo 39 modela Toyta Mirai i Hyundai Nexo, što je pad od 91 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
– Dok Koreja i Kina i dalje prepoznaju vodikovu industriju kao strateški sektor i održavaju državne subvencije, SAD i Europa jasno daju prioritet električnim vozilima – kažu u SNE Researchu.
U kombinaciji s nedostatkom infrastrukture za punjenje gorivom, visokim cijenama vozila i visokim troškovima održavanja, vodikova vozila će i dalje gubiti privlačnosti.