Kada se Volvo EX60 pojavi sljedeće godine na tržištu, predstavit će veliki iskorak u tehnologiji sigurbnosnog pojasa. Sustav će kontrolirati niz senzora koji će podatke vraćati umjetnoj inteligenciji na analizu. Naravno, sve će se događati u ključnim djelićima sekunde. Ovi senzori analiziraju smjer, brzinu i položaj putnika tijekom sudara te nakon brze analize šalju odgovarajuće impulse sigurnosnom pojasu kako bi mogao reagirati.
Volvo kaže da trenutni, moderni sigurnosni pojasevi imaju tri postavke za to koliko snažno će zaustavljati tijelo u nesreći. U EX60 bit će jedanaest postavki. Također je povećan broj dostupnih postavki kako bi se omogućilo da pojas reagira preciznije. Na primjer, veći putnik u teškom sudaru dobit će veću postavku opterećenja pojasa kako bi se smanjio rizik od ozljeda glave, hok će manji putnik u blažem sudaru dobiti nižu postavku opterećenja pojasa kako bi se smanjio rizik od prijeloma rebara.
Ažuriranjem putem interneta (OTA) kontinuirano će se poboljšavati sustav, prije svega kada se bude više znalo o putnicima u automobilu, različitim situacijama u nesrećama i prometu te novim strategijama reagiranja.
Inženjer Volva Nils Bohlin transformirao je 1959. godine ideju sigurnosnog pojasa, poznatu otprije, u moderni pojas s tri točke vezanja koji svi danas koristimo. U Volvu kažu da je taj pojas spasio milijune života, a da bi se isto moglo dogoditi s novim pojasom.