Predsjednik Toyote Akio Toyoda tvrdi da se tranzicija ne može ubrzati i da bi potpuno preusmjeravanje na električna vozila imalo ogromne posljedice na automobilsku industriju. Vjeruje da bi milijuni radnih mjesta u cijelom lancu opskrbe mogli biti ugroženi ako se ukinu benzinci, dizelaši i hibridi. Što se tiče zaštite okoliša, Toyoda tvrdi da su električna vozila i dalje puno prljavija od hibrida. Toyoda naglašava da je tvrtka prodala oko 27 milijuna hibrida od lansiranja Priusa prve generacije 1997. godine. Prema njegovim riječima, ti hibridi imali su isti ugljični otisak kao devet milijuna električnih vozila kada se u jednadžbu dodaju proizvodnja baterija i vozila.
Toyoda zaključuje da je jedno električno vozilo prljavo kao tri hibrida. Međutim, premda je istina da proizvodnja električnih vozila i njihovih baterija stvara više emisija ugljika nego proizvodnja automobila na benzin, tijekom životnog ciklusa električna vozila odgovorna su za daleko manje ukupnih emisija. Barem tako pokazuju druga istraživanja.
– Da smo u Japanu proizveli devet milijuna električnih vozila, to bi zapravo povećalo emisije ugljika, a ne smanjilo. To je zato što se Japan oslanja na termoelektrane za električnu energiju – kaže Toyoda za interni magazin Toyota Times.