Još od 1919. godine Magneti Marelli ili Marelli Corporation radi kao dobavljač u industriji autodijelova. Sada je podnio zahtjev za stečaj. Marelli proizvodi automobilsku rasvjetu, nadzorne ploče, električne komponente, ispušne sustave i dijelove za električna i hibridna vozila. Tvrtka kao glavne klijente ima Nissan i Stellantis, koji se bore s problemima. To je teško pogodilo i Marelli Corporation.
Tvrtka je bila prisiljena obratiti se američkom sudu kako bi podnijela zahtjev za stečaj prema Poglavlju 11. To znači da tvrtki dopuštaju da pokuša restrukturirati svoje poslovanje i postići dogovor s vjerovnicima. Pod nadzorom suda. Kako bi pomogao u financiranju procesa Poglavlja 11, Marelli je primio dodatno financiranje od svojih zajmodavaca, pri čemu je prikupljeno 1,1 milijardu dolara financiranja dužnika u obradi (DIP). Tvrtka izvještava da je 80% njezinih zajmodavaca potpisalo Sporazum o podršci restrukturiranju kako bi se smanjio Marellijev saldo.
Ovaj 45-dnevni program oporavka omogućuje drugim tvrtkama da kupe Marelli, umjesto da vlasništvo padne na DIP zajmodavce. Izvor vijesti s tržišta Nikkei prethodno je izvijestio da je indijski dobavljač Motherson Group jedan od takvih potencijalnih ponuđača. Mothersonova ponuda nije objavljena, ali Marelli je u podnesku prijavio imovinu i obveze u rasponu od milijardu do 10 milijardi dolara. Ovo je drugi potencijalni pokušaj restrukturiranja Marellija u posljednjih nekoliko godina. Prethodno je tražio pregovore o dugu 2022. godine, a izvori su Bloombergu otkrili ukupan dug od 9,5 milijardi dolara. Izvori su istaknuli slab oporavak od pandemije Covid-19, zbog koje su Marellijeve tvornice zatvorene. Sve ovo jasan je znak uznapredovale krize u autoindustriji… Nije samo Marelli ugrožen.