Prije pedeset pet godina, lokalni uvoznik u Karachiju (Pakistan) započeo je proizvodnju Škode Skopak. Pick-up, baziran na Škodi Octaviji Combi, razvijen je posebno za potrebe lokalnog tržišta. Tehnički dizajn vodio je Josef Velebný, koji je koristio svoje iskustvo s Trekkom, modelom stvorenim za Novi Zeland. Ukupno je proizvedeno oko 1400 vozila u raznim verzijama. Projekt Skopak jedno je od manje poznatih poglavlja u 130-godišnjoj povijesti Škode Auta. Pokrenut u Pakistanu u svibnju 1970., robusni pick-up bio je model po mjeri, dizajniran kako bi zadovoljio specifične potrebe kupaca.
Škodina vozila, posebno Škoda 1000 MB, već su se izvozila u Pakistan od sredine 1960-ih. Lokalni uvoznik, Haroon Industries Ltd., sa sjedištem u lučkom gradu Karachiju, predložio je 1967. ideju o izgradnji jednostavnog, robusnog vozila prilagođenog lokalnom tržištu. Koncept je bio inspiriran Trekkom, novozelandskom derivatom Škode Octavije, koji je također bio prikladan za laganu terensku vožnju. Prvi prototip Skopaka predstavljen je u proljeće 1969., a oznaka modela bila je mješavina riječi Škoda i Pakistan. Inženjer Josef Velebný, koji je bio zadužen za tehnički dizajn, u potpunosti je iskoristio svoje prethodno iskustvo s Trekkom. Preselio se u Pakistan kako bi podržao projekt, a serijska proizvodnja Skopaka započela je u svibnju 1970.
Vozilo je izgrađeno na šasiji Octavije Combi, koja je uvezena u Karachi u rastavljenom stanju. Čelični okvir činio je osnovu vozila, na koji su se lako mogle pričvrstiti ploče karoserije od stakloplastike. Ovaj pametni modularni pristup omogućio je proizvodnju nekoliko verzija, a osnovna varijanta bila je dvosjed s jednostavnim platnenim trakama umjesto vrata.
Unatoč kompaktnoj veličini, duljina je bila 4,2 metra, širina 1,64 metra i visina 1,25 metara, Skopak je mogao nositi teret od pola tone i vući prikolicu težine do 750 kg. Njegova visina mogla se smanjiti na samo 1,1 metar preklapanjem vjetrobranskog stakla – praktična značajka za snalaženje izvan utabanih staza, na primjer ispod srušenog drveća.