Kada su Norveški autoklub (NAF) i Motor.no proveli test dometa za električne automobile, provjerili su i sve brojače kilometara i usporedili ih s profesionalnim GPS sustavom. Postoje li razlike? Odnosno, varaju li brojači kilometara u vozilima?
Za početak, jedan od Teslinih modela pokazao popriličnom točnim. Tesla Model Y imao je odstupanje od samo 0,15 %. To znači da je pokazivao kilometar veću prijeđenu udaljenost od stvarne kada su Norvežani testirali domet, koji je iznosio 652 km. Tesla Model 3, s druge strane, imao je veće odstupanje. Tamo je mjerač pokazao pogrešku od 1,1 %. Kada je mjerač pokazao da je automobilom pređeno 729 km, stvarna prijeđena udaljenost prema GPS-u bila je 721 km.
Električni automobil Polestar 3 imao je najveću pogrešku. Automobil je pokazao dva posto manje prijeđenih kilometara od točnije prijeđene udaljenosti koju je pokazao GPS. Kada je Polestar 3 pokazao da je automobilom pređeno 667 km, stvarna kilometraža bila je 681 km. Ako vozite 10.000 km, pogreška je približno 210 km.
Idemo dalje, kada je Volvo EX90 pokazivao da je prijeđeno 581 km, stvarna kilometraža bila je 577 km. To je odstupanje od 0,7 posto. Automobil s najboljim rezultatom bio je Volkswagen ID.7, gdje je brojač kilometara tijekom testa pokazivao ispravnu vrijednost.
Prikaz pogreške na većini automobila je marginalan, ali može biti važan pogotovo za vozila u leasingu, koji imaju svoja pravila za prijeđenu kilometražu.