Norveški autoklub NAF testirao je koliko odstupaju brojači kilometara u vozilima od stvarno prijeđenih kilometara. Paralelno s testom dometa električnih automobila, testirana su i odstupanja. Provjereni su svi brojači kilometara u vozilima i uspoređeni s profesionalnim GPS sustavom. Malo odstupanje može se činiti nevažnim. Test je pokazao da postoje odstupanja u oba smjera.
Tesla Model Y imao je odstupanje od samo 0,15 %. To znači da je pokazivao kilometar veću prijeđenu udaljenost od stvarne kada su Norvežani testirali domet, koji je iznosio 652 km. Tesla Model 3, s druge strane, imao je veće odstupanje. Tamo je mjerač pokazao pogrešku od 1,1 %. Kada je mjerač pokazao da je automobilom pređeno 729 km, stvarna prijeđena udaljenost prema GPS-u bila je 721 km. Električni automobil Polestar 3 imao je najveću pogrešku. Automobil je pokazao dva posto manje prijeđenih kilometara od vjerojatnije udaljenosti koju je pokazao GPS. Kada je Polestar 3 pokazivao 667 km, stvarna kilometraža bila je 681 km. Ako vozite 10.000 km, pogreška je približno 210 km.
Volvo EX90 javio je da je prijeđeno 581 km, a stvarna kilometraža bila je 577 km. To je odstupanje od 0,7 posto. Automobil s najmanjim odstupanjem bio je Volkswagen ID.7, gdje je brojač kilometara tijekom testa pokazivao točnu vrijednost.
Možda su odstupanja ukupno mala, ali u nekim slučajevima, kod leasinga na primjer, svaka razlika može rezultirati financijskim penalima.