Dvije godine nakon lansiranja, Canopée, prvi teretni brod opremljen s četiri automatizirana kruta jedra OceanWings, opravdao je veliki potencijal. Objavile su to tvrtke Jifmar i Zéphyr & Borée, koje su konstruirale i integrirale jedra na brodu. Brod logistički podržava raketni program Ariane. Ro-Ro brod je izgrađen u brodogradilištu Neptune u Poljskoj, prva ispitivanja provedena su u prosincu 2022., nakon čega je uslijedilo probno putovanje od Bremena, Rotterdama, Le Havrea i Bordeauxa do Francuske Gvajane, južnoameričkog poligona za lansiranje raketa. Jedra su postavljena sljedećeg srpnja.
Jedra su visoka nešto više od 36 metara s površinom od 363 četvorna metra i sastoje se od dva zakrilca, jednog prednjeg i jednog stražnjeg, te se mogu sklopiti. Dizajn omogućuje podešavanje kuta upada krila, koja se okreću za 360 stupnjeva u odnosu na vjetar, dok se stražnja zakrilca mogu okretati oko sekundarnog jarbola kako bi se stvorio nagib u odnosu na prednja zakrilca. Canopée, dug 122 metra, bio je prvi veliki hibridni teretni jedrenjak. Jifmar i Zéphyr & Borée su rekli da će ova jedra poslužiti kao model za novu generaciju pogona uz pomoć vjetra.
Nakon dvije godine korištenja, Jifmar i Zéphyr & Borée javljaju da je integracija OceanWings jedara poboljšala učinkovitost goriva. Hvale se i pouzdanost te performanse sustava. Jedra štede oko 5,2 tone goriva dnevno. Predviđa se da će se performanse OceanWingsa na Canopéeu dodatno povećati zahvaljujući stalnom poboljšanju softverske i AI platforme.
Alizés, tvrtka koja upravlja brodom, očekuje da će rezultati dodatno unaprijediti implementaciju pogona uz pomoć jedara…