Korejski znanstvenici sa Sveučilišta znanosti i tehnologije Pohang (Postech) i Sveučilišta Sogang tvrde da su razvili novu tehnologiju baterija za litij-ionske baterije koja bi mogla mnogo toga promijeniti. Nedavno su demonstrirali tehnologiju, objavili su znanstvenici. Danas industrijom baterija dominiraju litij-ionske baterije. Većina ovih baterija ima anodu izrađenu od grafita. znanstvenici već nekoliko godina pokušavaju zamijeniti grafitni materijal silicijem, jer je donio nekoliko pozitivnih rezultata. Međutim, nakoliko je problema u aplikaciji ove tehnologije, poput slabe vodljivosti materijala i činjenice da se silicijska anoda skuplja tijekom punjenja i širi tijekom pražnjenja te na kraju puca. No sada korejski znanstvenici tvrde da su pronašli tehnologiju koja omogućuje korištenje silicijske anode. Znanstvenici Soojin Park (kemija), Youn Soo Kim (znanost i inženjerstvo materijala) i Jaegeon Ryu (kemija i biomolekularno inženjerstvo) otkrili su da je tajna – polimerno vezivo. Prethodni grafitni materijal zamijenjen je silicijskom anodom u kombinaciji sa slojevito nabijenim polimerima koji kontroliraju širenje volumena, čime se osigurava stabilnost baterije.
Sami istraživači tvrde da će nova tehnologija ponuditi deset puta veći kapacitet u usporedbi s današnjim litij-ionskim baterijama. To znači da bi automobil s dometom od 500 kilometara imao domet od 5000 kilometara.
Novi polimeri ne koriste samo vodikove veze već i sile između pozitivnih i negativnih naboja. Ove sile su znatno jače od vodikovih veza, ali su reverzibilne, što omogućuje jednostavnu kontrolu širenja volumena. Osim toga, znanstvenici su uveli polietilen glikol kako bi regulirao fizikalna svojstva i olakšao difuziju litijevih iona, što rezultira debelom elektrodom s visokim kapacitetom i maksimalnom gustoćom energije u litij-ionskim baterijama. Zasad nije poznata procjena o komercijalizaciji ove tehnologije.