Visoki dužnosnik Mercedes-Benza priznao je da elektrificirani 2,0-litreni motor nije privukao kupce u C63 AMG. Autocar piše da je direktor rekao da je Mercedes naučio lekciju. Uzdužno postavljeni hibridni sustav M139l ne koristi se samo u C63 i GLC63, već pokreće i egzotičnije modele poput SL43 i GT43. Složeni četverocilindrični motor neće odmah biti ukinut. Bit će još neko vrijeme u prodaji. Najava o ukidanju ovog sustava nije samo zbog negativnog mišljenja obožavatelja AMG-a, nego i zbog visoke cijene. Očito je prerada malog benzinskog motora kako bi se zadovoljile strože norme Euro 7 pretjerano skupa.
Osim novog V8 koji je već u razvoju, Mercedes-AMG planira dalje razvijati linijski šestcilindrični motor. Naravno, i ovi motori bit će sigurno s hibridnim sustavom, najvjerojatnije blagim hibridnim sustavom.
Veliki problem za Mercedes i C63 je i konkurencija. Šestcilindrični BMW M3 bez elektrifikacije i s ručnim mjenjačem košta manje od C63. Čak ni snažniji M3 Competition xDrive nije skuplji od C63.