Spektakularan rezultat za Xiaomi: Električni prototip SU7 postavio je treće najbolje vrijeme kruga na Nordschlifeu!

Track Edition sadrži modifikacije koje poboljšavaju performanse, uključujući Bilstein EVO R amortizere, polu-glatke Pirelli gume i revidirani aerodinamički paket

Xiaomi je službeno lansirao SU7 Ultra Nürburgring Limited Track Edition objavivši da je prototip završio krug na Nürburgring Nordschleifeu za 6:22.091. Ovaj rezultat svrstava automobil na treće mjesto na ljestvici svih vremena na Nürburgringu. Nordschleife je dug 20.832 km, sa 177 zavoja i ukupnom promjenom nadmorske visine od 304 metra. U Xiamoiju se hvale da performanse na ovoj stazi služe kao mjerilo sposobnosti vozila u više sustava, uključujući aerodinamiku, isporuku snage, upravljanje i upravljanje toplinom.

Ranije ovog mjeseca, Xiaomi je također izvijestio da je serijska verzija SU7 Ultra završila krug na Nürburgringu za 7 minuta i 4.957 sekundi. Ovaj put je postavio rekord za najbržu proizvodnu električnu limuzinu na stazi. Taj je automobil imao opcijski Track Professional paket i bio je opremljen zaštitnim kavezom od 80 kg. Novoizdani SU7 Ultra Nürburgring Limited Edition ograničen je na 100 jedinica globalno, a samo 10 jedinica označeno je kao modeli za 2025. godinu. Cijena mu je otprilike 113.500 dolara, a uključuje nekoliko tvornički ugrađenih poboljšanja za stazu. Te značajke uključuju dvokanalni poklopac motora od karbonskih vlakana, aerodinamične panele podvozja, fiksno stražnje krilo od karbonskih vlakana, školjkasta sjedala od karbonskih vlakana trkaće klase, sigurnosni pojas sa šest točaka i čelični zaštitni kavez. Prednarudžbe su započele 26. lipnja u 22 sata. Alternativno, kupci običnog SU7 Ultra mogu odabrati Track Professional paket od otprilike 13.880 dolara, koji uključuje mnoge komponente performansi Nürburgring Editiona. S instaliranim paketom, ukupna cijena iznosi otprilike 87.250 USD. Rezervacije za ovu konfiguraciju također su otvorene od 26. lipnja. Sve varijante pokreću tri motora koji proizvode ukupnu snagu od 1548 KS – dva straga postavljena V8 motora od 578 KS i sprijeda postavljeni V6 motor od 392 KS. Vozilo ubrzava od 0 do 100 km/h za 1,98 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 350 km/h. Energiju osigurava CATL Qilin II baterija od 93,7 kWh, koja radi na 897 volti, s dometom prema CLTC-u do 630 km.

Track Edition sadrži modifikacije koje poboljšavaju performanse, uključujući Bilstein EVO R amortizere, polu-glatke Pirelli gume i revidirani aerodinamički paket, a sve je testirano i na kineskim stazama i na Nürburgringu. Vozač je bio David Pittard.

Od Xiaomija su brži samo Porsche 919 Hybrid Evo i Volkswagen ID.R. Za usporedbu, Rimac Nevera postavila je vrijeme od 7 minuta i 5 sekundi te se nalazi na 20. mjestu najbržih.