U godišnjem istraživanju kvalitete J.D. Powera, koje je postalo mjerilo u automobilskom svijetu, ispitano je više od 93.000 američkih vlasnika i leasinga automobila o njihovim automobilima. Studija je procijenila nove automobile prema broju problema koji su se pojavili u prvih 90 dana nakon kupnje. U prosjeku su istraživači izbrojali 192 problema na 100 vozila – od tehničkih kvarova do dizajna koji nije prilagođen korisniku.
Najbolje su prošli Lexus, Nissan i Hyundai. Značajno je i da je prosječna razina problema neznatno pala u odnosu na prošlu godinu, sa 194 na 192. Ipak, postignut je napredak, posebno među premium markama, dijelom zahvaljujući poboljšanjima kvalitete u Tesli. Međutim, infotainment sustav ostaje daleko najveći izvor smetnji, uglavnom zbog sve većeg broja funkcija kojima se upravlja putem zaslona osjetljivih na dodir. Korisnici cijene dizajn, ali se žale na nepraktično rukovanje tijekom vožnje.
Od njemačkih marki Porsche je prošao najbolje, sa 188 registriranih problema na sto vozila, što je bilo dovoljno za 13. mjesto. BMW je imao 196 problema i završio je na 15. mjestu. Mercedes je pao na 22. mjesto s 210 kvarova…
Također je upečatljiv pad plug-in hibrida. Po prvi put imali su više problema od električnih automobila. Tradicionalni benzinski i hibridni automobili pokazali su se najpouzdanima.