Ranije ove godine, Europski parlament glasao je da se automobilskim tvrtkama da više vremena za usklađivanje s novim propisima o emisijama koji su stupili na snagu 2025. Umjesto da ove godine ispune novonametnuti cilj od 93,6 g/km za cijeli vozni park (prosjek emisija svih prodanih vozila), proizvođači automobila sada će morati postići tu brojku u prosjeku u sljedeće tri godine od 2025. do 2027. Unatoč dvogodišnjem produljenju, Stellantis je i dalje nezadovoljan. Europski šef tvrtke, Jean-Philippe Imparato, tvrdi da automobilski konglomerat riskira plaćanje do 2,5 milijardi eura kazni za prekoračenje ograničenja emisija. Ako se zakonodavstvo uskoro ne promijeni, Stellantis bi mogao biti prisiljen platiti kaznu u sljedeće dvije-tri godine.
Pod pretpostavkom da zakonodavstvo ostane nepromijenjeno, Automotive News Europe citira Imparata koji kaže da neće imati drugog izbora nego donijeti teške odluke kako bi izbjegao kazne za emisije:
– Ili ću se žestoko gurati električna vozila ili ću biti prisiljen ‘zatvoriti’ vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem (ICE). I zato zatvaram tvornice.
Propisi će postati još stroži od 2030. godine, kada će se ciljevi emisija za vozni park dodatno smanjiti, s trenutačnih 93,6 g/km na 49,5 g/km. Samo pet godina kasnije, proizvođači automobila koji posluju u Europi morat će dosegnuti 0 g/km, što znači zabranu prodaje novih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem na sintetička goriva bit će dopuštena, ali to će više biti elitistička opcija za vlasnike skupih supersportskih automobila.