Jedna posebna Lada Niva: Opremljena je motorom koji razvija 280 KS!

Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem šesterostupanjskog sekvencijalnog mjenjača s blokadom središnjeg diferencijala

Lada Niva Sport Turbo je namjenski konstruirani automobil za reli, koji se uvelike oslanja na originalni model, ali je preuređen za natjecanje. Izvana se Niva Sport Turbo ističe proširenim prednjim i stražnjim blatobranima, dizajniranim za smještaj većih izreza u lukovima kotača. Tanki čelični branici zamjenjuju standardne, ostavljajući gume izloženima radi lakšeg odvajanja i brzih popravaka. Lexan bočna stakla i dodana LED rasvjeta doprinose njenoj natjecateljskoj postavci.

Niva pripremljena za reli vozi se na novim aluminijskim naplatcima s većim terenskim gumama, a dodatno je podržana rastegnutim međuosovinskim razmakom od 2550 mm, koji gotovo eliminira prednje i stražnje prevjese. Povećani trag kotača sada iznosi 1680 mm, a udaljenost od tla porasla je na impresivnih 350 mm, piše Carscoops. Niva se u kabini rješava svega nebitnog, ali budimo iskreni, tamo ionako nikada nije bilo velike raskoši. Kabina je opremljena s dva trkaća školjkasta sjedala, potpunim zaštitnim kavezom, navigacijskim sustavom i ojačanim spremnikom goriva. Stražnja klupa je uklonjena.

Kao što i samo ime sugerira, Niva Sport Turbo opremljena je 1,6-litrenim četverocilindričnim motorom s turbopunjačem, koji generira 280 KS i 340 Nm okretnog momenta. To predstavlja značajno povećanje u usporedbi s Nivom Sport u serijskoj specifikaciji koja ima samo 124 KS i 151 Nm. Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem šesterostupanjskog sekvencijalnog mjenjača s blokadom središnjeg diferencijala. Poboljšanja šasije uključuju neovisni ovjes s dvostrukim amortizerima na svakom kotaču, s jačim kočnicama koje se sastoje od diskova od 302 mm i četveroklipnih čeljusti. Lada Niva Sport Turbo imat će svoj natjecateljski debi na ovogodišnjem reliju Silk Wayu, koji se održava u Rusiji od 12. do 22. srpnja. Sudjelovat će u klasi Raid Sport. Natjecateljska ruta se proteže na više od 5000 km zahtjevnog terena od Irkutska do Gorno-Altajska.

Bilo bi ljepše kad bi se Rusi bavili ovakvim aktivnostima, a ne onime što rade u Ukrajini.