Mazda je predstavila novi CX-5: Najveće promjene dolaze u unutrašnjosti!

Najavljeno je da bi cijena početne verzije trebala pratiti cijenu prethodnika...

Mazda je predstavila novi kompaktni SUV CX-5, treću generaciju popularnog vozila. Najočitija razlika u odnosu na prethodnika je novi dizajn prednjeg dijela koji ovaj SUV približava viđenom na modelu 6e. Stražnji kraj s oblikom svjetala malo podsjeća na neke BMW-ove modele, ali, generalno gledajući, to je atraktivan i moderan automobil.

Najveće promjene su u interijeru. Mazda je odustala od funkcijskog kotačića pomoću kojeg se upravljalo funkcijama infotainmenta i odlučila se za touchscreen. Također, nema više ni funkcijskih tipki klima-uređaja. Šteta… To je danak modernizaciji i usklađivanju s konkurencijom. Kad smo već kod zaslona osjetljivih na dodir, nude se dvije veličine ovisno o odabranoj razini opreme. Većina CX-5 dolazi s 12,9-inčnim zaslonom, dok Homura, na vrhu ponude, ima 15,6-inčni zaslon. Oba sustava koriste najnoviji Mazdin softver koji je razvijen u suradnji s Googleom. Na upravljaču više nema Mazdinog logotipa nego je samo natpis Mazda.

Pričalo se da će tvrtka ponuditi novi CX-5 s potpuno hibridnom ili čak plug-in hibridnom tehnologijom, ali prilikom lansiranja sve modele pokretat će najnoviji 2,5-litreni Skyactiv G motor. Riječ je o atmosferskom benzinskom motoru koji je popraćen blagom hibridnom tehnologijom kako bi se povećala potrošnja goriva. Motor ima (samo) 140 KS, a promjenama brzina upravlja automatik sa šest stupnjeva. Moguće je naručiti i verziju s pogonom na sve kotače. Ubrzanja do 100 km/h su za 10,5 ili 10,9 sekundi (za 4WD) verziju.

Dolazeća Mazda CX-5 je malo veća od stare. Točnije, dulja je 115 mm, šira 15 mm i viša 30 mm. Za one kojima je potrebna autosjedalica, stražnja vrata su također dizajnirana da se otvaraju šire nego prije. Kapacitet prtljažnika je također povećan, do 583 litre.

Najavljeno je da bi cijena početne verzije trebala pratiti cijenu prethodnika, ali o tome više u mjesecima koji slijede.