Novi Renault Boreal će se nuditi u 70 zemalja, ali ne i na većem dijelu europskog kontinenta. Naime, ovaj model je zapravo Dacia Bigster s ozbiljnijim stilskim promjenama. Kao što vidite, automobil je prilagođen aktualnom Renaultovom dizajnerskom putu, a neke bi vjerojatno i prevario kao potpuno novi model, da već nismo spomenuli veze s Dacijom. Sprijeda je postavljan niz svjetala, koja možda djeluju konfuzno na prvi pogled, ali se ipak čine elegantnima. Straga su postavljena izdužena svjetla.
Boreal je dugačak 4556 mm te ima međuosovinski razmak od 2702 mm. SUV ima isti međuosovinski razmak kao i Bigster, ali je ukupno 14 mm kraći, što se ipak može pripisati stilskim rješenjima, a ne nekim ozbiljnim razlikama. Renaultov dizajn nastavlja se u kabini s revidiranom instrumentnom pločom i novim otvorima za zrak. Ugrađeni su 10-inčna digitalna instrumentna ploča i 10-inčni infotainment sustav s ugrađenim Googleom.
Boreal nudi do 24 sustava pomoći vozaču, uključujući Active Driver Assist, koji kombinira adaptivni tempomat s funkcijom održavanja u prometnom traku, ali i ima i elemente luksuza poput Harman Kardon audio sustava. Boreal će pokretati 1,3-litreni motor s turbopunjačem koji je povezan sa šeststupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. U Brazilu je prijavljen na 156 KS kada radi na benzin i 163 KS, kada radi na fleksibilno gorivo. U Turskoj, na primjer, razvija 138 KS.
Boreal će se proizvoditi u Brazilu i Turskoj. Tvornica u Curitibi proizvodit će Boreal za 17 latinoameričkih zemalja, dok će tvornica u Bursi proizvoditi SUV C-segmenta za 54 druga tržišta, uključujući istočnu Europu, Bliski istok i mediteranske zemlje.