Kineska industrija električnih vozila posljednjih je godina doživjela eksplozivan rast, a velik dio tog zamaha potaknut je velikodušnim državnim poticajima. Premda je ova podrška pomogla Kini da se etablira kao globalni lider u proizvodnji električnih vozila, državna inspekcija otkriva da nisu sve subvencije pravedno ili ispravno zatražene. Čak su i neka od najvećih imena u zemlji u području električnih vozila, uključujući BYD i Chery Automobile, navodno primila sredstva na koja nisu imala pravo. Revizija kineskog programa subvencija za električna vozila koja obuhvaća razdoblje od 2016. do 2020. ogromna sredstava koja su distribuirana proizvođačima automobila koji nisu ispunjavali uvjete. Chery je, na primjer, zatražio 240 milijuna juana (oko 28 milijuna eura) za otprilike 8860 električnih i hibridnih vozila koja nisu ispunjavala uvjete za subvenciju. Slična je situacija i s BYD-om. Nema informacija o tome jesu li te subvencije morale biti vraćene vlastima ili su višak iznosa odbijen od nedavnih plaćanja, javlja Bloomberg.
Kina je pokrenula program subvencija za električna vozila početkom 2010. godine i osigurala čak 60.000 juana (7000 eura) po automobilu. Ovaj popust isplaćivan je u velikim količinama proizvođačima koji su zatim mogli iskoristiti popust za snižavanje cijena kupcima. Ispostavilo se da je program bio baza za ozbiljne prevare, a samo u 2016. godini tvrtke su lažno su tražile otprilike 9,3 milijarde juana (otprilike 1,1 milijarde eura) subvencija.
Vladini dužnosnici pomno prate lokalno tržište električnih vozila. Marke automobila pozvane su da zaustave tekući rat cijenama i da prestanu koristiti sumnjive prodajne ciljeve za povećanje obujma. Nedavno je otkriveno da mnoge tvrtke veleprodajno nude nove automobile trgovcima i distributerima, koji ih zatim registriraju kako bi ih marke mogle evidentirati kao prodaju. Ta vozila zatim dolaze na tržište kao rabljeni automobili s nula kilometara.