Nakon kupnje većinskog dijela Leapmotora, Stellantis je predstavio i prve modele hrvatskom tržištu. Ovo strateško partnerstvo olakšava distribuciju i proizvodnju Leapmotor automobila na globalnim tržištima izvan Kine, a Stellantis je dobio u portfelju inovativnu, novu marku. Dakle, rekli bi dobar posao u Kini za Stellantis, ali i Leapmotor.
T03 je mali gradski automobil s nultom emisijom i već je postao zaštitno lice kineske marke. Istaknimo samo osnovno, a to je njegov urbani stil koji nudi vrhunsku agilnost, dok iznutra povezanost osigurava 10,1 inčnim HD velikim zaslonom na dodir. Baterija je LFP od 37,3 kWh, dok je domet 265 km, a snaga 95 KS. To su samo neki od aduta, a najveći je njegova cijena koja za jedinu verziju iznosi 18.990 eura.
Za one koji trebaju veći automobil tu je C10, bilo kao električna izvedba BEV ili REEV inačica s produženim dometom. C10 ima benzinski motor 1,5 s baterijom od 28.9 kW koji pružaju 970 km autonomije s jednim tankom, od kojih na struju može prijeći 140 km. BEV verzija ima LFP bateriju kapaciteta 69.9 kWh, 218 KS s dometom 424 km i DC punjenjem od 85 kW. C10 nudi sve za obiteljske potrebe: od velikog prtljažnika (435 litara) do prostora u svim segmentima vozila i pet zvjezdica ostvarenih na EuroNCAP-u. Dodajmo i da je električni motor dizajniran da izdrži preko 600.000 km uz servisni interval jednom godišnje odnosno svakih 20.000 km. Zanimljivo, cijena za Leapmotor C10 je ista i za REEV i BEV verzije. Za STYLE opremu trebate izdvojiti 35.990 eura, dok za Design opremu trebate izdvojiti 37.490 eura.
Prvi servisni centar uskoro se otvara u Kovinskoj ulici u Zagrebu, a daljnje širenje uslijedit će brzo. Za kineske automobile više niti ne trebamo navoditi da su opremljeni s najsuvremenijom tehnologijom i brojnim sustavima pomoći vozaču, a to vrijedi i za Leapmotor.