Pagani godišnje proizvodi oko 50 automobila. Čeka se u redu, kupaca ne manjka, a proizvodni kapaciteti se neće povećavati. U intervjuu za CarBuzz, glasnogovornik Paganija Sebastian Berridi otkrio je da je postojala ideja električnog hipersportskog automobila. No kada je tvrtka pokazala ovu ideju kupcima, nije bilo nikakve potražnje. Stoga je ideja odbačena.
– Kada smo prije osam godina započeli razvoj Utopije, jedan tim posvetio se električnoj verziji. Ideja je bila lansirati električnu Utopiju i verziju s motorom s unutarnjim izgaranjem. Nikada nismo razmišljali o hibridu jer mislima da je vrlo složen. Tehnologija nije bila na vrhuncu u tom razdoblju – rekao je Berridi.
Unatoč ulaganju značajnog iznosa u razvoj električne Utopije, Pagani je na kraju morao izbaciti automobil iz svoje buduće ponude, jednostavno zato što ga ljudi nisu htjeli.
– Pokazali smo ideju našim trgovcima i kupcima, ali nitko nije pokazao interes. Mi smo obiteljska tvrtka, pa smo morali odustati od vozila na baterije i električni pogon. Šteta je jer smo puno uložili u istraživanje i razvoj. Bili smo vrlo bliski s dobavljačima za Mercedes-AMG. Bili su na vrhuncu tehnologije. Morali smo otkazati. Moramo stvoriti održivu tvrtku i ne možemo ići protiv svojih ekonomskih interesa.
Pagani neće odustati od AMG-ovog V12 motora, barem ne u bliskoj budućnosti.
– AMG je homologirao motor do 2030. u Europi i 2032. u Kaliforniji, i uvjereni smo da će se homologacija produžiti
Ako je suditi po Paganiju, ali i izjavama iz nekih drugih kompanija, čini se da tržište za električne automobile još ne postoji… Odnosno, na tržištu je mnogo električnih automobila s ozbiljnim performansama, ali to su uglavnom velikoserijski modeli, kojima su dodani moćni elektromotori. Kupci hipersportskih automobila, koji su spremni izdvojiti više milijuna eura za vozila, ne žele zasad ulagati u električne sportske bolide.