Njemačko udruženje automobilske industrije (VDA) u svom kontroverznom planu od deset točaka, kao i proizvođač automobila sa sjedištem u Münchenu naglašavaju da stoje iza pariških klimatskih ciljeva. Međutim, sada je potrebno promijeniti kurs. BMW i drugi proizvođači automobila već neko vrijeme rade u koordinaciji s VDA i europskim udruženjem proizvođača ACEA kako bi u budućnosti zamijenili ograničenja CO₂ voznog parka procjenom životnog ciklusa (LCA). Analiza je metoda procjene utjecaja vozila na okoliš tijekom cijelog njegovog vijeka trajanja, ne razmatra samo izravne emisije tijekom vožnje, već i neizravne emisije nastale tijekom proizvodnje, rada i odlaganja vozila, kao i proizvodnju potrebne energije i materijala.
Jedan od najvažnijih zagovornika LCA-a za osobne automobile je njemački zastupnik u Europskom parlamentu Jens Gieseke (CDU) koji kaže:
– Trenutno doživljavamo da jednostrani fokus na elektromobilnost nije dovoljan za učinkovito suzbijanje klimatskih promjena. Da bismo to učinili, potrebne su nam sve tehnologije koje su nam na raspolaganju.
Globalno aktivne automobilske tvrtke nastavit će proizvoditi i prodavati automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem u budućnosti.
– Ako ne postignemo ovaj sporazum, prijeti nam daljnje zatvaranje tvornica i gubitak prosperiteta – rekao je Gieseke te zaključio:
– Analiza životnog ciklusa ključna je za pravednu procjenu emisija iz različitih vrsta pogona. Prema zakonodavstvu o CO₂ za osobne automobile, dali smo Komisiji rok do 31. prosinca ove godine da razvije metodologiju za izračun emisija tijekom životnog ciklusa.