BMW-ov direktor: Imamo rješenje za emisije V8 i šestcilindričnog motora! Ostat će u ponudi!

BMW-u je iznimno važno da mu u ponudi ostanu moćni motori...

Strogi europski zakoni o emisijama Euro 7 prijete sportskim automobilima i motorima. Razumljivo je da tvrtke poput BMW-a, na primjer, čine sve što je u njihovoj moći da održe V8 motore, na primjer, jer se na sportskim modelima zarađuje. Marže su visoke, a kupci nestrpljivi i rastrošni.  Izvršni direktor BMW-ove podružnice za performanse rekao je za Autocar da su njihovi inženjeri napravili zanimljive prilagodbe kako bi osigurali da će njihovi redni šestcilindrični i V8 motori preživjeti nova ograničenja. Premda Van Meel nije precizno opisao ove promjene, ponudio je određeni kontekst o izazovima s kojima se suočavaju BMW i drugi. Sve se svodi na hlađenje.

– Obično, ako tražite visoke performansi, hladite gorivom – rekao je Van Meel.

– S EU7 normom to je nemoguće pa morate pronaći kako izbjeći porast temperature. Proces izgaranja mora se poboljšati u kontekstu nakupljanja topline, a također i hlađenja, i to su izazovi. Naravno, možete smanjiti performanse kako biste izbjegli ovo povećanje temperature, ali to ne želimo. Šestcilindrični redni motor je naša ostavština, a V8 ima dugu povijest u utrkama, pa namjeravamo nastaviti. Ne mogu zamisliti da u M5 stavim četverocilindrični motor.

S druge strane, M5 je zadržao V8, ali je masa porasla na golemih 2266 kg zbog hibridizacije i smanjenja emisija. Ostaje vidjeti kako će BMW odgovoriti novim izazovima. Van Meel tvrdi da ima rješenje…