O električnim romobilima se sve više priča, ali motivi nisu dobri. Naime, u posljednje vrijeme mnogo je nesreća u kojima nerijetko sudjeluju maloljetni hrvatski građani. Bugari imaju isti problem i odlučili su ga riješiti pooštravanjem zakonodavstva. Bugarski parlament odobrio je značajne promjene Zakona o cestovnom prometu. Novi amandmani uvode obvezno osiguranje od odgovornosti prema trećim osobama, zabranu noćne vožnje i stroža prometna i parkirališna pravila za osobna električna vozila.
Vozači koji prvi put počine ozbiljan prekršaj s električnim romobilom suočavaju se s kaznom od 125 eura, koja se povećava na 410 za ponovljene prekršaje. Vožnja noću sada je strogo zabranjena, bez obzira nose li vozači reflektirajuću odjeću. Kacige su sada obavezne za sve vozače, a ne samo za one mlađe od 18 godina, kao što je prije bilo propisano. Električni romobili moraju imati maksimalnu brzinu od 25 km/h i biti u dobrom radnom stanju. Vozači moraju koristiti određene biciklističke staze. Ako takve staze nisu dostupne, moraju se kretati što bliže desnoj strani kolnika.
Na pješačkim prijelazima vozači moraju sići s vozila i prelaziti pješice. Dozvoljena je samo jedna osoba po romobilu. Vozačima je zabranjeno korištenje mobitela, šetanje životinja ili prijevoz putnika. Ograničenja parkiranja sada uključuju parkove, vrtove, igrališta, zelene površine, nogostupe, ulaze u metro stanice, stajališta javnog prijevoza i pristupne rampe za osobe s invaliditetom, osim ako nije osigurano određeno parkirno mjesto. Minimalna zakonska dob za vožnju električnog romobila povećana je s 14 na 16 godina.
Nekoliko općina već je donijelo lokalne zabrane ili ograničenja prije ažuriranja nacionalnog zakonodavstva.