Davide Danesin, voditelj inženjeringa u Maseratiju, rekao je za Autocar da neki ljudi imaju loš predosjećaj o superautomobilima opremljenim baterijom. Nastavio je da još postoje kupci koji traže mehaničke automobile, što dokazuju i kupci koji nisu bili zainteresirani za električnu verziju MC20. Zbog toga je Maserati odustao od električnog modela. Naime, nedostatak sportskog zvuka (koji nije sintetički) i veća masa električnog vozila odbijaju kupce.
Plan je pružiti ljudima ono što žele: čisto iskustvo s motorom s unutarnjim izgaranjem, u ovom slučaju uz pomoć Nettuno V6 motora tvrtke. Danesin čak najavljuje i povratak ručnog mjenjača.
Izvršni direktor Alfa Romea i Maseratija, Santo Ficili, najavljuje da će dva talijanska brenda u budućnosti bliže surađivati, aludirajući na mogućnost zajednički razvijenog benzinskog superautomobila. Spajanje bi uslijedilo nakon 33 Stradale, koji je djelomično posudio karbonsku kadu i aluminijske podokvire od Maseratija MC20.
Autocar nagađa da bi Maseratijev superautomobil vjerojatno bio GT baziran na Granturismu s nadograđenom verzijom 3,0-litrenog motora s dva turbopunjača, koji bi isporučivao više od 621 KS dostupnih u MC20 i njegovom nasljedniku MCPura.