Izvršni direktor Panasonica, Tatsuo Ogawa, ne vjeruje u baterije s čvrstim elektrolitom za električne automobile. On tehnologiju vidi samo kao nišu za određene proizvode, premda divovi poput Toyote ili BMW-a rade na njoj.
Teslin glavni dobavljač baterija, Panasonic, sada sumnja u budućnost baterija u čvrstom stanju. Izvršni direktor Tatsuo Ogawa ne vjeruje u domet od 1600 kilometara kod električnih automobila. Umjesto toga, on tehnologiju jednostavno naziva nišnim proizvodom. U intervjuu za Financial TimesOgawa ne skriva svoj skepticizam.
Šef Panasonica vjeruje da će se nove baterije prvenstveno koristiti u manjim uređajima, poput dronova ili bušilica. Baterije s čvrstim elektrolitom teoretski nude nekoliko prednosti, uključujući dulji domet, brže punjenje i poboljšanu sigurnost.
Međutim, izazov ostaje velik. Nijedna tvrtka još nije uspjela razviti bateriju koja je spremna za masovnu proizvodnju u automobilima. Unatoč ovoj izjavi iz Panasonica, brojni proizvođači automobila i njihovi dobavljači nisu odustali od ideje takozvanih solid-state baterija i enormno dugog dometa u osobnim automobilima. Najbolji primjer je Toyota, koja je baš u suradnji s Panasonicom, najavila te baterije za svoje automobile od 2027., dok je Hyundai grupa objavila da je ozbiljno napredovala s ovom vrstom baterije i vjeruje da može započeti serijsku proizvodnju.