Kinesko regulatorno tijelo, Ministarstvo industrije i informacijske tehnologije (MIIT), objavilo je detalje o električnom hipersportskom automobilu Yangwang U9 Track Edition. Model, klasificiran kao električni sportski automobil, ima četiri elektromotora, po jedan na svakom kotaču, svaki snage 555 kW. Kombinirana snaga doseže 2220 kW ili 3019 KS, s maksimalnom brzinom ograničenom na 350 km/h. Za usporedbu, trenutačni proizvodni U9 isporučuje ukupno 960 kW i cijena mu je oko 210.000 eura.
U9 Track Edition uglavnom zadržava vanjski dizajn postojećeg modela. Standardna oprema uključuje 20-inčne kotače s gumama 325/35 R20, krov od karbonskih vlakana, veliko fiksno stražnje krilo od karbonskih vlakana i stražnji difuzor opremljen podesivim lopaticama za aerodinamičku optimizaciju. U dokumentima za podnošenje navode se opcijski aerodinamički dijelovi, poput standardnog ili poboljšanog prednjeg splittera od karbonskih vlakana i električnog stražnjeg krila. Dimenzije su 4966 ili 4991 mm duljine, 2029 mm širine i 1311 ili 1351 mm visine, s međuosovinskim razmakom od 2900 mm. Masa vozila je 2480 kg, a prednje i stražnje gume su dimenzija 325/30 R20 (112Y). Ukupna masa vozila iznosi 2630 kg.
Trenutačni model koristi litij-željezo-fosfatni baterijski paket od 80 kWh, koji omogućuje domet od 450 km prema kineskom CLTC standardu. Uključena je mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom do 500 kW, što omogućuje napunjenost od 30% do 80% za oko 10 minuta. Ovjes je konfiguriran kao sustav s dvostrukim ramenima sprijeda i multilink straga, u kombinaciji s BYD-ovim inteligentnim sustavom upravljanja karoserijom DiSus-X.
U9 je vodeći proizvod BYD-ove marke Yangwang. Automobil je prošle godine zabilježio maksimalnu brzinu od 391,94 km/h, postavivši kineski rekord brzine za serijske proizvode te je postigao vrijeme kruga od 7:17,900 na njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife. U lipnju ove godine, Yangwang je najavio planove za nova obaranja rekorda, a sad vidimo s kojom će to konfiguracijom krenuti u akciju.
S više od 3000 KS U9 ozbiljno premašuje snagu električnih hiperautomobila kao što su Lotus Evija (1972 KS) i Rimac Nevera (1914 KS). Detalji lansiranja na tržište još nisu objavljeni.