Sve je izgledalo kao idila, još jedan marketinški uspjeh Elona Muska. Više od dva milijuna potencijalnih kupaca rezerviralo je električni Tesla Cybertruck kada je automobil prvi put pokazan u studenom 2019. godine. No rezervacije su jedno, a kupnje su nešto sasvim drugo. Dosad je prodano samo 50.000 primjeraka pick-upa, što je poprilično skromno. Cybertruck je najveća Teslina pogrešna procjena i prodajni fijasko. Kako se Tesla nosi s prvim neuspjehom? Na poprilično zanimljiv način. Istovremeno s padom prodaje, cijena top modela Cyberbeast povećava se za 15.000 dolara, javlja Electrek. Tesla opravdava povećanje cijene informacijom da model sad ima autonomnu vožnju, uslugu i punjenje.
Strategija cijena je neobična, obično se smanjuje cijena modela koji se sporo prodaju, ali u Tesli očigledno procjenjuju da će tako motivirati kupce… Samo da ovu vijest ne vide naši stratezi zaduženi za cijene u trgovinama mješovitom robom i da ne dobiju nove ideje.