Cybertruck nije prodajni hit: Tesla sada kreće u novu avanturu – podiže cijenu modela…

Strategija cijena je neobična, obično se smanjuje cijena modela koji se sporo prodaju, ali u Tesli očigledno procjenjuju da će tako motivirati kupce...

Sve je izgledalo kao idila, još jedan marketinški uspjeh Elona Muska. Više od dva milijuna potencijalnih kupaca rezerviralo je električni Tesla Cybertruck kada je automobil prvi put pokazan u studenom 2019. godine. No rezervacije su jedno, a kupnje su nešto sasvim drugo. Dosad je prodano samo 50.000 primjeraka pick-upa, što je poprilično skromno. Cybertruck je najveća Teslina pogrešna procjena i prodajni fijasko. Kako se Tesla nosi s prvim neuspjehom? Na poprilično zanimljiv način. Istovremeno s padom prodaje, cijena top modela Cyberbeast povećava se za 15.000 dolara, javlja Electrek. Tesla opravdava povećanje cijene informacijom da model sad ima autonomnu vožnju, uslugu i punjenje.

Strategija cijena je neobična, obično se smanjuje cijena modela koji se sporo prodaju, ali u Tesli očigledno procjenjuju da će tako motivirati kupce… Samo da ovu vijest ne vide naši stratezi zaduženi za cijene u trgovinama mješovitom robom i da ne dobiju nove ideje.