Približava se 25. obljetnica Golfa R, a Volkswagen taj jubilej želi obilježiti na poseban način. Sportaš s pogonom na sva četiri kotača dobit će novi motor, Audijev turbobenzinac s pet cilindara. S I5 motorom, Golf R će značajno poboljšati performanse u odnosu na trenutačni Golf R 333, piše Autocar. Taj automobil koristi VW-ov provjereni EA888 turbopunjeni 2,0-litreni četverocilindarski motor koji razvija 333 KS. U RS 3, petocilindrični motor isporučuje 401 KS. RS 3 ubrzava za 3,8 sekundi do 100 km/h, a aktualnom Golfu R 333 za taj doseg treba 4,6 sekundi.
VW-ovi inženjeri morat će prilagoditi ovjes Golfa R kako bi podržali dodanu masu novog motora. Novi Golf koristi će poluslik Bridgestone Potenza Race gume koje su se prethodno koristile na Golfu GTI Edition 50. Također, četverocilindrični Golf R 333 već ima 1,5 stupnjeva negativnog prednjeg nagiba, kruće stražnje nosače podokvira, prilagođenu softversku kalibraciju za adaptivne amortizere i reprofilirane čahure. Međutim, potrebne promjene mogu uključivati prelazak na 2,0 stupnja negativnog prednjeg nagiba, nadograđene gornje nosače, ojačane zglobove i dodatna ojačanja šasije za povećanje torzijske krutosti. Očekuje se da će posebni Golf R dobiti i veće kočnice. Uz to, dobit će preuređeni sedmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom.
Autocar očekuje da će biti mnogo stilskih promjena, poput agresivnije prednje maske, a dolaze i izrezani otvori na poklopcu motora te novi difuzor straga. Vrhovi ispušnih cijevi bit će od titana. Dolazak ovog modela očekuje se početkom 2027. godine. Financije? Očekujte značajno povećanje cijene u odosu na aktualni R 333, koji u Hrvatskoj počinje od 62.800 eura.