U srpnju 2025. od početka godine, registracije novih automobila u EU pale su za 0,7% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Unatoč tome, registracije u srpnju u odnosu na prethodnu godinu porasle su za 7,4%, to su podaci Europskog udruženja proizvođača vozila (ACEA). Tržišni udio automobila na baterije za srpanj 2025. od početka godine iznosio je 15,6%, što je još uvijek daleko od potrebnog nivoa u ovoj fazi tranzicije.
Registracije hibridnih električnih automobila, koji su trenutačno najpopularnija opcija, nastavljaju rasti, zauzimajući 34,7% tržišta. Kombinirani tržišni udio benzinskih i dizelskih automobila pao je na 37,7%,
u odnosu na 47,9% u istom razdoblju 2024.
U odnosu na srpanj 2024. godine prodaja američkog proizvođača električnih vozila Tesle pala je za 42 posto (prodano je 6600 vozila), a u prvih sedam mjeseci ove godine pad je čak 43 posto, što je alarmantno. U srpnju je Teslu prvi put prestigao BYD s 9698 prodanih vozila, a daleko odmiče i SAIC (MG) s 16.695 prodanih vozila.
I dalje vodi Volkswagenova grupa s ukupno 230.558 registriranih vozila u srpnju, na drugom mjestu je Stellantis sa 135.992 vozila, a treća Renaultova grupa (Renault, Dacia i Alpine) s 96.943 vozila, koja je zabilježila ozbiljan rast prodaje u odnosu na isti mjesec prošle godine – 5,6 posto.
Kineske marke rastu u usporedbi srpnja 2024. i 2025. godine – SAIC 17,3 posto, a BYD čak 206,4 posto. Financije su važne europskim kupcima, koji očigledno cijene povoljnije kineske modele.