Vrijednost dionica automobilskog diva pala je nakon velikih popusta za nova vozila: Ogromna bitka traje u Kini!

BYD je očito spremno platio visoku cijenu za svoje agresivne kampanje snižavanja cijena u Kini

Kako se konkurencija na tržištu električnih vozila pojačava u Kini, neke tvrtke su platile visoku cijenu za agresivne kampanje s popustima. BYD, koji je pokušavao povećati obujam prodaje snižavanjem cijena na ovom žestoko konkurentnom tržištu, doživio je značajan pad zarade.

BYD je očito spremno platio visoku cijenu za svoje agresivne kampanje snižavanja cijena u Kini. BYD, koji je objavio pad profitabilnosti od 30 posto u odnosu na prethodni kvartal, zabilježio je pad svojih dionica na hongkonškoj burzi od čak 8 posto nakon te vijesti. Unatoč povećanju prodaje u inozemstvu, neto prihod BYD-a za tromjesečje do 30. lipnja iznosio je 892 milijuna dolara. Zanimljivo je da je ta brojka ipak bila manja od očekivanja analitičara. Unatoč tome, tvrtka održava jednu od najviših marži u industriji, ispred konkurenata poput Geelyja.

S druge strane, BYD brzo raste na globalnim tržištima. S jakom prodajom u Brazilu, Australiji, Singapuru i Europi, prihodi tvrtke u inozemstvu porasli su za 50 posto na u prvih šest mjeseci godine.

Istraživačka tvrtka Sanford C. Bernstein u bilješci je pripisala smanjenje marže “tragovima konkurencije”. Pritom su analitičari naglasili da povećana promotivna potrošnja nije dovela do očekivanog rasta volumena, dok su rastući kapitalni izdaci dodatno pritisnuli profitne marže.

Kineske vlasti upozorile sve proizvođače da bi agresivan način snižavanja cijena mogao oštetiti lanac opskrbe i njihov i imidž “Proizvedeno u Kini”.