Tehnologija spašava živote, ali tehnologija, također, može biti uzrok ozbiljnih problema u prometu. Sustav automatiziranog kočenja ili aktivnog kočenja u nuždi (AEB) obavezan je na novim vozilima, ali događa se ne funkcionira kako je zapisano u knjižici uputstava vozila. Na primjer, automobil može automatizirano agresivno kočiti, a da pred njim nema prepreke. Sam od sebe! Tako se može izazvati kaos s vozilima iza automobila koji tako koči. Francuski L’Automobile javlja o vozačici Peugeota 208, kojoj je vozilo ničim izazvano počelo naglo kočiti. Na Peugeot je zbog toga straga naletjelo drugo vozilo. Nije ovo jedina takva priča i nije to slučaj samo s Peugeotom. Problem je toliko velik da se njime bavio i njemački sud. Prošle godine, regionalni sud u njemačkom Traunsteinu službeno je potvrdio postojanje tzv. fantomskog kočenja. Nakon tužbe vlasnika Tesle, neovisni stručnjak otkrio je nekoliko neočekivanih i opasnih kočenja tijekom probne vožnje od 600 kilometara s Teslom Modelom 3. Jedan incident na autocesti bez ograničenja brzine, gdje je automobil naglo zakočio sa 140 na 94 km/h bez ikakvog razloga, doveo je do opasne situacije (umalo je izbjegnut lančani sudar). Test je prekinut iz sigurnosnih razloga. Tijekom tužbe, vlasnik Tesle zahtijevao je zamjenu svog automobila zbog problema sa sustavom pomoći u vožnji.
Sud je prihvatio izvještaj kao dokaz, ali Tesla i drugi proizvođači i dalje poriču da fenomen postoji.