Peta generacija popularnog modela Kia Sportage stigla je Hrvatsku. Premda se bitka u kompaktnom SUV segmentu naglo povećava, a konkurencija je raste iz godine u godinu, KIA je odlučila ažurirati popularni Sportage nakon četiri godine. Najveća promjena je izvana gdje su dnevna svjetla, koja dosadašnji oblik bumeranga ustupaju mjesto svjetlosnom potpisu inspiriranom električnim EV3. Nova svjetla, zajedno s većim proporcijama maske hladnjaka, čini novi nos upečatljivijim nego prije, dok su promjene s boka i straga bile su puno suptilnije. Ove prilagodbe dizajna gotovo da nemaju utjecaja na dimenzije karoserije jer čine facelift samo 2,5 cm dužim od prethodnog Kia Sportagea.
Iznutra najveća promjena je prerađena nadzorna ploča koja izgleda elegantnije. Promijenjen je i upravljač, dok su poravnati otvori za zrak i zakrivljeni multimedijski zaslon od 12,3 inča, koji radi s Kijinim ccNC softverom, također novost. Dodajmo tome i uvođenje head-up zaslona veličine 10 inča i brojne sustave za pomoć vozaču tzv. ADAS-e.
Motorizacija se nije puno mijenjala mijenjala. Kia Sportage na tržištu sada će imati izbor između 1,6-litrenog turbobenzinaca od 150 KS i 180 KS u slučaju AWD verzije, a 1,6-litrena turbodizelska verzija s blago hibridnim pogonom nudi 136 KS. Navedeni modeli se nude sa šeststupanjskim ručnim ili sedamstupanjskim automatskim mjenjačem, dok je hibridna verzija s 1,6 turbo benzincem isključivo u ponudi s automatskim mjenjačem, kao i plug in verzija s 261 KS.
Cijene u Hrvatskoj počinju od 33.299 eura za 1,6-litrenu turbobenzinsku verziju s ručnim mjenjačem i početnom opremom LX Smart. Prvi dizelaš s ručnim mjenjačem košta 36.999 eura, a s automatikom 38.999 eura. Moguć je popust od 1300 eura za kupce koji plaćaju gotovinom, a u ponudi je i beskamatno financiranje za one koji se odluče na leasing.