Ovo je novi BMW iX3, prvo vozilo nastalo na platformi Neue Klasse. Novi SUV dugačak je 4782 mm, što ga čini sličnim električnom Porscheu Macanu i Audiju Q6 E-tronu. Novi iX3 prvi je model koji koristi novu platformu Gen6 BMW Grupe, arhitekturu čistog lista za koju se kaže da je kvantni skok naprijed u smislu tehnologije u usporedbi s današnjim ponudama. BMW ovaj model naziva prvim koje je definirano – softverom.
Električna arhitektura platforme od 800 V može podnijeti brzinu punjenja do 400 kW što, u teoriji, znači mogućnost dodavanja dometa od 350 kilometara za 10 minuta, premda BMW priznaje da se ta brzina punjenja može održati samo oko dvije do tri minute. Barem malo iskrenosti. Ostali proizvođači automobila ne žele otkriti takav podatak. Također je opremljen dvosmjernim punjenjem – prvi put za BMW.
Prilikom lansiranja, iX3 će se nuditi isključivo u 50 xDrive verziji, koja crpi električnu energiju iz nove nikal-mangan-kobaltne (NMC) baterije od 108 kWh. Koristi cilindrične ćelije koje su 20% gušće i lakše se pakiraju od modula sastavljenih od kvadratnih ćelija koji se nalaze u današnjim Gen5 paketima. Domet se povećava za 30%, učinkovitost za 20%, a brzine punjenja za 30%. Nove ćelije također smanjuju troškove proizvodnje do 50%. Kao rezultat toga, 50 xDrive nudi WLTP domet od 800 kilometara, što ga čini električnim vozilom s najdužim dometom u prodaji u Europi. Očekuje se da će se domet dodatno povećati kada sljedeće godine stigne učinkovitija varijanta s jednim motorom i stražnjim pogonom.
Elegantna karoserija pomaže u postizanju koeficijenta otpora od 0,24, a to također pomaže u reduciranju potrošnje. iX3 također ima gume po mjeri za koje se tvrdi da smanjuju otpor kotrljanja za 12%, dodajući domet od 40 kilometara. Ovaj BMW ima par sinkronih motora koji proizvode kombinirano 464 KS i 640 Nm okretnog momenta, što SUV-u omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za, kako se tvrdi, 4,9 sekundi. Najveća brzina ograničena je na 209 km/h. BMW se hvali da će i ovaj automobil ponuditi užitak – za vozače!
U kabini debitira veliki panoramski iDrive zaslon od 43,3 inč, koji se proteže cijelom duljinom armaturne ploče odmah ispod vozačeve linije očiju i prikazuje ključne detalje poput brzine vozila i stanja napunjenosti baterije. Klasični 17,9-inčni infotainment zaslon sadrži kontrole za većinu funkcija automobila i pokreće ga najnoviji BMW-ov iDrive softver. Novitet je i dvokraki upravljač (simulira četverokraki) s jednim krakom koji ide prema vrhu upravljača. Naime, nema više klasične instrumentne ploče pa se BMW odlučio igrati s oblikom volana.