Šef Audija kritičan je prema raspravi o vozilima s motorima s unutarnjim izgaranjem. Za njega je električni automobil najbolja opcija za smanjenje emisija CO2. Danas, u petak, proizvođači automobila raspravljat će s predstavnicima Europske unije o tome kako bi industrija trebala nastaviti u budućnosti. Šef Audija Gernot Döllner smatra da obnovljena rasprava o postupnom ukidanju motora s unutarnjim izgaranjem na razini cijele EU od 2035. nije od velike pomoći.
– Ne znam bolju tehnologiju od električnog automobila za napredak u smanjenju CO2 u prometu u sljedećih nekoliko godina – rekao je Döllner za Wirtschafts Woche. Umjesto naglašavanja prednosti električnih automobila, raspravlja se o očuvanju motora s unutarnjim izgaranjem.
– To je kontraproduktivno i uznemiruje kupce.
Posljednjih dana, između ostalih, bavarski premijer Markus Söder (CSU) zalagao se za ostanak na tržištu vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Njemačko udruženje automobilske industrije (VDA) također poziva na veću fleksibilnost za proizvođače.
U Europskoj uniji od 1. siječnja 2035. neće se moći registrirati novi osobni automobili i laka komercijalna vozila koja koriste benzin ili dizel. Vidjet ćemo hoće i ova odluka ostati na snazi…