BMW iX3 donosi novo dizajnersko rješenje ili, bolje rečeno, povratak na staro, sa smanjenim ‘bubrezima’. No BMW-ovi dizajnerski stručnjaci ne vjeruju da su nedavno otišli predaleko s velikim maskama hladnjaka, navodeći određena tržišta, poput Kine, koja traže velike ‘bubrege’.
Na pitanje jesu li BMW-ove maske hladnjaka postale previše radikalne tijekom okruglog stola na predstavljanju novog SUV-a iX3, direktor dizajna BMW Grupe Adrian van Hooydonk nije se složio, prema australskom CarExpertu.
– Ne, jer ovisi gdje se nalazite u svijetu. U određenim područjima svijeta, poput Kine, ljudi još uvijek traže velike maske hladnjaka. Dakle, ovo je svojevrsna nezgodna situacija u kojoj se nalazite kao globalni brend.
Van Hooydonk tvrdi da je BMW primio na znanje sve negativne komentare o dizajnerskim rješenjima na M3, seriji 7 i XM-u:
– Ali to nikada nismo vidjeli u prodajnim brojkama. Zapravo, sasvim suprotno. Dakle, na neki način nismo osjećali da moramo reagirati.
Drugim riječima, tržište je prihvatilo velike maske.