Podaci nam pokazuju da su fizičke tipke bolje – rekao je Magnus Östberg, šef softvera u Mercedesu, za Autocar. Električne verzije novog GLC-a i CLA Shooting Brakea bit će prve predstavljene. Oba modela će imati novorazvijeni upravljač s prekidačima, rotirajućim kontrolama i ručicama mjenjača. Ovaj upravljač će u budućnosti postati standardan u svim modelima, a bit će i naknadno ugrađen u postojeće serije modela, počevši od ove godine s redizajniranim CLA Sedanom.
– Ovo je najjednostavniji i najisplativiji način integracije dodatnih kontrola u postojeće modele bez napuštanja osnovnog digitalnog koncepta naših kokpita – rekao je Östberg.
Na sajmu IAA u Münchenu objasnio je:
– Možete vidjeti razliku kada prijeđete s limuzine CLA, koja prvenstveno ima dodirne kontrole i nekoliko tipki, na novi GLC. Vratili smo valjke i prekidače tamo jer naši podaci pokazuju da su vrlo važni za određene dobne skupine i korisničke skupine. Ova ravnoteža između dodirnih površina i tradicionalnih kontrola ključna je za nas. Analiza pokazuje da prekidači imaju jasnu prednost za često korištene funkcije i zato ih vraćamo.
Östberg je također najavio da su različiti dizajni upravljača zamislivi ovisno o tržištu. Dok europski kupci preferiraju prekidače, azijski kupci obično preferiraju dodirno i glasovno upravljanje. Mercedes također razmatra dodatne tipke i kontrole za buduće modele u drugim dijelovima unutrašnjosti. Međutim, to će najvjerojatnije biti implementirano u većim vozilima poput SUV-ova, jer ima više prostora za integraciju, a kupci takvih vozila daju veću vrijednost tipkama.
Odluka dolazi upravo kada Mercedes predstavlja svoj najveći zaslon do sada u novom GLC-u, MBUX Hyperscreen. Kontinuirani po dijagonali je dugačak 99,3 centimetara i proteže se cijelom širinom armaturne ploče. Na sajmu IAA, glavni dizajner Gordon Wagener objasnio je:
– Gotovo je nemoguće napraviti veće zaslone: ovdje smo dosegli granicu.
Podjsetimo, i drugi najavljuju povratak funkcijskih tipki, poput Volkswagena…