Novi kineska marka dolazi u Europu: Napada segment mikro automobila! Vozila čak imaju i ekran na vanjskom dijelu karoserije!

Očigledno je interes napasti klasu Opel Rocksa, Fiat Topolina i Citroen Amija

Linktour Automotive službeno je debitirao na sajmu IAA Mobility 2025. u Münchenu. Novi modeli L6e i L7e nude nešto više od samog prijevoza, stil i vanjski ekran. Tvrtka je predstavila tzv. Art Window, a to je mali ekran ispod A nosača, koji možete prilagoditi svojim potrebama i raspoloženju pa čak i reklamirati neke proizvode. Modeli L-serije prvi su u svojoj klasi vozila koji su izvedeni u aluminiju. Korištenje aluminija umjesto čelika čini automobil puno lakšim, što pomaže u poboljšanju energetske učinkovitosti i produžuje domet vožnje.

Ova konstrukcija također čini okvir otpornijim na hrđu. Kako bi poboljšao krutost šasije, Linktour koristi tehniku ​​​​zvanu Cell to Body (CTB), gdje baterija postaje dio strukture automobila. Niže težište nosi i bolju upravljivost, barem tako stoji u teoriji.

Namjenska Linktour aplikacija omogućuje vlasnicima daljinsku interakciju s automobilom. Sa svog pametnog telefona mogu provjeriti status napunjenosti baterije, zaključati ili otključati vrata, podesiti kontrolu klime i pronaći lokaciju vozila. Unatoč maloj ukupnoj veličini, automobil ima međuosovinski razmak od 1800 mm, vodeći u klasi, što pomaže u stvaranju prostranije i udobnije kabine. Linktour nudi dva različita modela koji zadovoljavaju različite urbane potrebe. Prvi je L6e Urban Sprite. Ovo je manji model, dugačak 2685 mm, što ga čini idealnim za provlačenje kroz gusti promet i pronalaženje parkinga na prometnim ulicama. Linktour vjeruje da je to savršeno drugo vozilo za obitelj ili elegantni prvi automobil za mlade vozače. Kabina je opremljena ekološki prihvatljivim materijalima i sjedalima koja se mogu električno podešavati u četiri smjera. Naravno, dostupni su svi sustavi aktivne sigurnosti i dva ekrana.

Njegov sićušni motor od 6 kW spojen je s jednako malom baterijom od 7,2 kWh. Zahvaljujući malim dimenzijama i maloj težini (maksimalno 760 kg), L6e prijeći do 120 km. Nakon što se baterija isprazni, potrebno je do četiri sata da se napuni od 0 do 100% s pomoću AC punjača. Drugi model je L7e Urban Elite. Ova verzija dobiva snažniji elektromotor koji proizvodi 23 kW vršne snage i do 110 Nm okretnog momenta. To mu omogućuje ubrzanje iz mjesta do 50 km/h za 5,5 sekundi. L7e ima deklarirani domet od 180 km zahvaljujući bateriji od 12,96 kWh. Ta veća baterija odgovorna je za dodatnih 35 mm visine i 10 mm niži razmak od tla kod L7e.

Zasad nema informacija o cijenama, a tvrtka još nije potvrdila kada će se ova gradska električna vozila početi prodavati… Očigledno je interes napasti klasu Opel Rocksa, Fiat Topolina i Citroen Amija.