Opel komunicira s pješacima: Na prednoj maski objavljuje poruke mogu li prijeći cestu…

Kada se automobil zaustavi, LED elementi postaju zeleni, a zaslon prikazuje hodajuću figuru pješaka i signal pješaku da je sigurno prijeći cestu

Opel je konstruirao prototip Grandlanda sa sustavom rasvjete dizajniranim za komunikaciju s pješacima. Prototip Grandlanda s trećom razinom sustava automatizacije u vožnji (od pet) opremljen je novim sustavom kamera koji može detektirati objekte i geste, u kombinaciji s funkcijom predviđanja namjere potpomognutom umjetnom inteligencijom. To mu omogućuje bolje prepoznavanje scenarija iz stvarnog svijeta, poput izlaska pješaka iz parkiranog vozila ili, na primjer, neočekivanog izlaska djeteta na cestu dok trči za loptom.

Prilikom rada u autonomiji 3. razine, prednji i stražnji pokazivači smjera SUV-a svijetle cijan bojom. Ova boja je odabrana jer nije povezana ni s jednom drugom funkcijom vozila. Kada se pješak otkrije na putanji vozila, ono počinje kočiti, a LED prednja svjetla mijenjaju boju iz bijele u magentu.

Nadalje, mali zaslon koji inače prikazuje Opelov logo prikazuje znak upozorenja ili pješaka uz gestu zaustavljanja. Kada se automobil zaustavi, LED elementi postaju zeleni, a zaslon prikazuje hodajuću figuru pješaka i signal pješaku da je sigurno prijeći cestu. U složenijim situacijama kada algoritam umjetne inteligencije ne može shvatiti što učiniti, vozač se poziva da preuzme kontrolu nad vozilom. Model je kreiran interno u Opelovom sjedištu u Rüsselsheimu u Njemačkoj i predstavljen je na Međunarodnom simpoziju o automobilskoj rasvjeti (ISAL) u Darmstadtu. Rezultat je suradnje Opelove konceptne radionice i studenata sa sveučilišta TU Darmstadt.