Novi Porsche Cayenne: Nikad dosta ekrana, zar ne…

Kako sve ovo izgleda? Kao ozbiljan napad na Kinu i kinesko tržište. Tamošnje tržište ne može se zasititi ekrana i sličnih gadgeta

Dolazi Porsche Cayenne Electric, krajem godine… No njemački proizvođač odlučio nas je prije predstavljanja počastiti fotografijama unutrašnjosti jer se očigledno želi pohvaliti – ekranima. U novom Cayenneu ih je kao u kontrolnoj sobi NASA-e u Houstonu.

Cayenne Electric je Porscheov interijer budućnosti. Tako ga je tvrtka sama nazvala. Središnje mjesto zauzima Flow Display, zakrivljeni OLED zaslon koji dominira sredinom armaturne ploče. Srećom, nisu sve kontrolne funkcije postale digitalne, s prekidačima za namještanje temperature, brzine ventilatora i glasnoće. Ako ih uspijete pronaći.

Zakrivljeni zaslon osjetljiv na dodir uparen je s 14,25-inčnim OLED digitalnim instrumentnim panelom, opcijskim 87-inčnim head-up zaslonom s proširenom stvarnošću i 14,9-inčnim zaslonom za suvozača koji omogućuje upravljanje aplikacijama i streaming videa. Tehnologija se također proteže na Porsche Digital Key, koji se može dijeliti s do sedam korisnika, i novog glasovnog asistenta pokretanog umjetnom inteligencijom.

Porsche tvrdi da novi Cayenne Electric nudi više personalizacije nego ikad, s 13 kombinacija boja interijera, četiri paketa interijera, proširenom ambijentalnom rasvjetom i pet digitalnih tema… Tome se dodaju novi Mood Modes, koji koordiniraju rasvjetu, klimu, zvuk i sjedala kako bi odgovarali preferencijama vozača.

Među dostupnim opcijama je najveći stakleni krov ikad ugrađen u Porsche, s kliznim prednjim dijelom i funkcijom promjenjivog upravljanja svjetlima s prozirnim, poluprozirnim i mat postavkama. Još jedna zanimljiva značajka je površinsko grijanje na kontaktnim područjima poput naslona za ruke i vratima, što nadopunjuje grijana sjedala i upravljač. Konačno, standardna električno podesiva stražnja sjedala daju prioritet prostoru za putnike ili teretu.

Očekuje se da će top verzija imati više od 1000 konjskih snaga. Energija će se pohranjivati ​​u baterijski paket od 113 kWh s brzim punjenjem od 400 kW, mogućnošću bežičnog punjenja i dometom od oko 600 km. Očekuje se i kupe- SUV verzija.

Kako sve ovo izgleda? Kao ozbiljan napad na Kinu i kinesko tržište. Tamošnje tržište ne može se zasititi ekrana i sličnih gadgeta upitne funkcionalnosti.