S obzirom na to da Airbus A380 ima raspon krila od 80 metara i duljinu od 73 metra, bojanje ovog dvokatnog putničkog zrakoplova monumentalan je zadatak. Potrebno je 3596 litara boje da bi se prekrila vanjština letećeg europskog diva. Za usporedbu, za bojanje velikog SUV-a potrebno je najviše 19 litara.
Proizvođač zrakoplova bojao je A380 nakon konačne montaže u posebnoj lakirnici u Hamburgu u Njemačkoj prije nego što bi ih isporučio kupcima. Zrakoplovna kompanija UAE Emirates primila je gotovo polovicu od 254 proizvedenih A380. Prema Emiratesu, proces bojanja traje sedam dana i sedam slojeva boje naneseno je na vanjštinu. Svaki sloj boje debljine je 0.011938 cm. Počinje s temeljnom bojom, nakon čega slijedi lak za brtvljenje. Zatim se nanose tri sloja bijele boje u nijansi prilagođenoj Emiratesu. Posljednja dva sloja su prozirni premaz, zatim logotipi zrakoplovne tvrtke i dizajn repnog krila.
Kao i većina aviona, Airbus A380 ne boji se samo jednom tijekom svog vijeka trajanja. Kao najveći operater A380, Emirates je u jedinstvenoj poziciji da održava svoju flotu od 116 aviona. Prijevoznik sa sjedištem u Dubaiju upravlja najvećim svjetskim objektom za bojanje u vlasništvu zrakoplovne tvrtke, Emirates Aircraft Appearance Centre. A380 se osvježava novom bojom svakih sedam do osam godina korištenja. Posao skidanja i ponovnog bojanja očito je dugotrajniji od bojanja zrakoplova, traje 15 dana. Što se tiče rada, potrebno je 34 radnika te ukupno 6000 radnih sati.
U posljednje vrijeme, zbog porasta putovanja, Airbusi A380 ponovno dobivaju na važnosti. Nekoliko zrakoplovnih kompanija je odložilo svoje A380 u pustinji Mojave od početka pandemije COVID-19 2020. godine. Ponovno aktiviranje ovih zrakoplova također nije lak zadatak, potrebno je 4500 sati rada kako bi se zrakoplovi ponovno pripremili za upotrebu.