Dacia želi električni automobil učiniti jednostavnim, laganim i, prije svega, pristupačnim. Novi koncept, na primjer, 20 posto je lakši od električnog automobila Dacia Spring. To pruža prednosti kao što su manja potrošnja energije i manja potrošnja materijala u proizvodnji. Ambicija je prepoloviti klimatski otisak u usporedbi s današnjim najboljim električnim automobilima.
Hipster Concept dobio je kutni i robustan dizajn. Četvrtasti oblik doprinosi izdašnom prostoru u kabini, a veliki prozori daju dodatni osjećaj prozračnosti. Na primjer, krov ima ostakljeni dio sprijeda koji propušta svjetlost u kabinu. Hipster je dugačak samo tri metra, visok 1,53 metra i širok 1,55 metara, ali može primiti četiri prava sjedala i prtljažnik koji se može podesiti od 70 do 500 litara, ovisno o položaju stražnjih sjedala, kaže voditeljica proizvoda Stéphanie Chiron.
Dakle, Hipster je po svemu inačica kei cara, malih i povoljnih vozila popularnih u Japanu.
Mobitel se koristi kao ključ automobila, navigator i multimedijski sustav. Mobitel je smješten u priključnu stanicu koja se povezuje s prijenosnim Bluetooth zvučnikom. Prednja sjedala dizajnirana su kao klupa s vidljivim okvirom i mrežastim presvlakama, dok otvoreni nasloni za glavu pomažu u uštedi težine. Kako bi se povećala fleksibilnost, postoji 11 točaka za pričvršćivanje Dacia YouClip dodatne opreme kao što su držači za čaše, svjetla i nasloni za ruke.
Zasad nema informacija o performansama i bateriji, ali je sigurno je da ovaj automobilčić biti iznimno povoljan. Očekuje se skromniji domet, koji bi bio na tragu korištenja u gradovima.