Toyota protiv blagih hibrida: To nije hibridni pogon!

Toyota također prodaje automobile s 48-voltnim sustavima, ali ih ne naziva blagim hibridima

Mnoge marke hvale se hibridima i tako ih marketinški oglašavaju, a nerijetko je riječ o tzv. blagim hibridima (MHEV). Automobil ima samo 48-voltni sustav gdje starter i generator ponekad mogu pružiti dodatnu pomoć motoru s unutarnjim izgaranjem automobila. Utjecaj na potrošnju je minimalan. Sada se Toyota, koja je postala sinonim za hibride, buni protiv termina – blagi hibrid. Taj termin, po Toyotinom tumačenju, zbunjuje kupce automobila i razvodnjava koncept hibrida.

– 48-voltni sustav pomoći, po našem mišljenju, ne predstavlja hibridni pogon. Mislim da proizvođači automobila imaju odgovornost osigurati da su kupci svjesni razlika – rekao je za časopis Drive Sean Hanley, voditelj prodaje i marketinga u Toyoti u Australiji.

Toyota je predstavila svoj prvi hibrid još 1997. godine kada je debitirao Prius.

– Razvijali smo i uvodili hibridne automobile 24 godine i mislimo da to čini razliku – kaže Hanley.

Toyota također prodaje automobile s 48-voltnim sustavima, ali ih ne naziva blagim hibridima.

– Ne ubrajamo 48-voltne baterije u hibridne automobile, samo da bude jasno. Želim da bude jasno da kada kupujete Toyotin 48-voltni pogonski sklop, ne kupujete hibridni sustav. To nisu hibridi.