Svijet se mijenja, a u skladu s trendovima vrijeme je i za električni Ferrari. Umjesto ‘vroooom, vrooooom’ bit će ‘zzzzzzzzzz’. Slova ‘z’ nisu simbol za spavanje nego za artificijelni zvuk električnih motora.
Sljedeće godine dolazi Elettrica. Zasad su otkrivene samo osnove koje ne uključuju dizajn. Automobil će biti crossover s mnogo prostora u interijeru, odnosno međuosovinskim razmakom od 296 cm. Pokretat će Elettricu četiri motora, dva po osovini, i imat će upravljanje na sva četiri kotača. Visoki okretni moment i ukupnih 1000 KS dijelit će se individualno na svaki kotač – po potrebi.
Maranello je za ovaj automobil patentirao oko 60 jedinstvenih rješenja. Među njima se ističe dizajn rotora inspiriran rješenjima u sportskim električnim bolidima: ima površinu za montažu magneta koja koristi posebne karbonske prstenove za držanje magneta na mjestu i sprječava njihovo “izbacivanje” iz rotora pod utjecajem ekstremne centrifugalne sile, kada potonji dosegne brzine rotacije do 25.000 okretaja u minuti. Ova jedinstvena arhitektura također minimalizira udaljenost između rotora i statora, smanjujući je na samo 0,5 mm, što koristi učinkovitosti i snazi, generiranoj povoljnijim magnetskim poljem.
Elettrica će koristiti i ogromnu bateriju od 122 kWh (na slici) koja će osigurati domet od 530 km.